onsdag, december 31, 2008

DEN HAR NI HÖRT FÖRUT

Idag är det nyårsafton. Alla ska klä upp sig, skåla och festa. Jag också såklart, har inför ikväll införskaffat en Chillout baginbox för ikväll ska jag festa till det med att dricka rödvin för att imorgon ligga och dö i migrän. Men idag befinner min Box sig hemma hos cicci i oxie, cirkus en mil hemifrån mig.
Och ja jag får ju inte låna den jävla hor bilen för att hämta den, och jag har INGET annat att dricka, inte heller får jag nånting från vårt vårt extrema hembrända alkohol utbud här hemma. NEJNEJ det skulle jag ha tänkt på förut! Som igår och förrigår när jag gick till jobbet halv 9 och kom hem klockan 23 ?! Då borde jag ha planerat in en bussresa på 45 minuter enkel väg! Absolut!
Jag tankade för 100 kr för att vara snäll och inte snålåka på deras bensin som de tankade i början av november när jag skulle köra en gång, (så ofta används bilen att man behöver tanka en gång varannan månad). Nu tänker jag gå ut och typ suga ur bensinen så den rinner ut på marken bara för att de inte ska få vad jag har betalat för!! HORA VAD JAG ÄR MAAAD NUUU.. att jag aldrig lär mig att de är två jävla scizofrener som man aldrig kan lita på!

Jahapp...och nu?

Inga kommentarer: