tisdag, december 23, 2008

JULEPYNT

Herregud vad mycket julpynt jag har med mig från jobbet idag :D!! Igår köpte jag massa på 70% rea, var alldeless stirrig hela dagen efter mina fynd och idag, idag kom jag hem med 7 av de finaste julstjärnorna som tillverkats och världens sötaste låssas pepparkaks gubbar jag "lånat" från ralph lauren. Känner mig sjuukt nöjd, så hos mig kommer julen fortsätta in i februari för det finns inte en chans att jag kan vänta tills nästa jul haha. Vet ifs inte riktigt vad jag ska göra av 7 julstjärnor bara, är helt omöjligt att välja mellan dem. i-landsproblem javisst!

Boppie har varit så snäll och lånat boken på bibblan i stan som jag behöver för att göra färdigt vårt arbete! Jävligt störigt att jag köpt 9 böcker av 10 så är det den som jag inte köpt som verkligen behövs, Så i juldagarna ska jag sitta och ha boring-tajm med hexagons företags strategi..

Godjulnatt!

Inga kommentarer: