söndag, juli 27, 2008

herregud..

En gång i tiden när jag gick i skolan och var kompis med jane, så fick vi kalasträningsmani.
Jag hade idrott 2-3 gånger i veckan i skolan (inte för jag var med så ofta eftersom det alltid tvunget skulle spelas kuk-fotboll) . Sen så gick jag på spinning och bodypump 4-5 timmar i veckan, och sen lite ridning på det. Var ändå ganska fit, nej inte den bästa bilden,iaf..

Sen träffa jag sötaste boppie och vi inledde vår posten-romans. Boppie intruducera mig till mat jag aldrig åt innan för det var bannlyst hemma. Med andra ord vaknade matvraket och gullegullet i mig. Så jag orkade inte träna mer utan chillad hos boppie med chirre&cola. Sen bröt jag foten och rörde mig i gå takt i 6 månader, och sen ja...orkade jag inte röra igång fettet igen. Förutom några maniska veckor under sommaren när boppie var i brazil och jag var för unhappy att äta. Kolla skillnaden! it is awful!! stackars boppie råkade ut för falsk marknadsföring när vi träffades hehe.. MEEN nu är det moving tajm till örebro, och jag ska se till att döda arbetsnarkomanen inom mig och dra fram träningsnarkomanen istället. Ska bara plugga,träna, partaja och göra det snuskiga med boppie. Det kommer bli fantastiskt!

PUSS

Inga kommentarer: