tisdag, juli 29, 2008

Närmaste tiden

  • få hem datorn
  • köpa ny mobil!
  • Boka vaxning (helst redan förra veckan..)
  • FÅ EN LÄGENHET!!!!!!
  • Boka flytt skåpbilen och be till gud att dom har någon kvar
  • Gå på ansiktisbehandling och döda finnarna
  • klippa mig.
  • Köpa ansiktsprodukter och döda finnarna.(excuviance, vichy lr clinic)?
  • köpa ny lancome kajal
  • köpa voluspa ljuset
  • köpa den dära necessären
  • köpa ny ralph lauren parfym
  • köpa ny ninewest väska
  • hitta födelsedags present till boppie (innan jag slutar på illum,tack).
  • köpa ett vanligt jävla puder för att slippa klydda med i.d möget på fyllan.
  • hämta den reklamerade bikinin!!
  • köpa julklapp till mamma : chloe parfym
  • Gråta hela vägen hem efter sista dagen på jobb pga no more dyrt kosmetik shopping till 30% personal rabatt.. det gör ont i hjärtat.
  • GRILLFEST HOS MIG EFTER MINA FÖRÄLDRAR HAR DUMPAT MIG OCH ÅKT PÅ SMESTER (igen).
  • Besöka polskamarknaden och köpa vanlig jävla mascara
  • ROAD TRIPPA MED BOPPIE TILL ÖREBRO OCH BO DÄR I NÅGRA ÅR!!!
  • stor handla på ikea wohuuuuuuuuuuu :D
  • hitta kompisar
  • NEW YORK MED CICCILAJNEN!
  • Skid åkning och benbrytning med boppie och andra personer som inte är bestämda, det går bra att amäla er här =)

Inga kommentarer: