fredag, juli 18, 2008

Titta !!

Där har vi den, min nya lilla ögonsten! Eftersom jag är lite smått hysterisk och lider av ofattbar beslutsångest blev det den svarta. Men det är bra för då matchar den min ipod & kramera och det är mycket viktigt! Nu ska jag bara köpa en matchande mobil också sen är det bra.
8500 pengar kostade kalaset, med 4 års dundergaranti. Sen blev jag lite bundis med hon i telefonen eftersom hon hade pluggat i örebro så hon bjussa på 1 års dumdum-försäkring, 2 års antivirus och studentrabatt fasten jag inte har csn-kort än=)

Såg sex and the city filmen med gurkan igår. Sååå braaa. Jag ska se den igen, med boppie hehe. Ska vänta till den dagen då jag enväldigt får välja vilken film jag vill, så slämmper jag bomben och han är fast i 2,5 timmes östrogenstortyr. hö hö hö
Det var nån stackare som hade blivit ditsläpad av sin retarderade filckvän igår, sjukt töntingt att dra med sin pojkvän på tidernas största tjejfilm, då är man ett riktigt kalas-offer.

Var tåget hem inställt idag? JAAA
kom jag hem en timme senare? JAAA



Inga kommentarer: