fredag, februari 20, 2009

FREDAG!


Har en bra feeling för denna fredag! Blir väckt perfekt kl 9 av läkaren som ringer för att säga att jag ska komma och lämna diverse blodprover första jag gör måndag morgon, toppen! Nu händer det grejjer här. Sen låg jag i sängen och fundera lite, gick upp pilla med lite saker här hemma.


Sitter och väntar på att Boppie ska komma hem från stan med min örtmarinerade kalkon och Lithells leverpastej. Enda påläggen som jag tycker om och de finns bara på ica i stan, vilket jävla problem asså. Ska äta en lite sen frukost, festa till det med hela två knäckemackor, ja man märker att det är fredag. Sen blir det cykeln till is-banan och åka skridskor (med skridskona jag borde tänkt till en gång till innan jag övertala pappa att köpa dem) med massa ny bra musik i ipoden så är dagen perfekt :)


Ikväll blir det spinning och gymet.




hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

opppaaa, någon mer som har fått smak för spinning ;) det är niiiice. pussss zlällis