lördag, februari 28, 2009

LONG TIME NO SEE!

Tjohopp! Kanske inte den bästa uppdateringen på senaste. Det mest intressanta som hänt på senaste är att jag hitta tre tuggumi i BHn precis.

Var på Housekväll idag med örebros bästaste DjNille, även om jag älskar House så var det lite för mkt Houseigt för min smak. Det måste vara någon form av "låt" i det hela inte massa plingplogdingding hela tiden. Så jag åkte hem, och nu sitter jag här sjukt på G och sitt dansar för mig själv i rövsvetts-stolen. Inte okej att alla ute-ställen stänger kl 2 i den här lilla Örebro-byn! Tacka vet jag att åka hem i soluppgången..

Förövrigt har jag upptäckt tjusningen med spinning igen! Även om det är lite obehagligt i punanin innan man har vant sig så är det den ultimataste träningen av de alla! Kommer ihåg för några årsedan när jag och en f.d väldigt nära vän var helt bessatta av att träna, vi kunde gå ut och festa och ändå vara på gymmet och gå på spinning kl 9.30 nästa morgon, vi var crazy på den tiden men galet vad vältränad man var!


Nu: Fylleäta köttbullar&sallad (gud förbjude makaroner!!!) och sen soooovaa...


Hejdå med bilden som hade fått min mamma&låtsasspappa bögdan att köra upp hit och döda mig på 5 röda haha! Inte så uppskattat om de vissta att jag "snodde" bilen när de var på semester och körde genom halva skåne och Campa på fyllan..och dessutom dansa på biljävlen som är från 89 mitt på ett ruttet fält höhö..
Nu ska fyllot sova! PUSS

Inga kommentarer: