onsdag, februari 11, 2009

STREEEM

Vet inte om jag nämt att jag fick en sodastreamer av boppie i födelsedagspresent? Men det fick jag iaf. En vit. Så jag fick göra ledsna ögat så fick han åka och byta den till en svart hehe. Herregud en vit lixom, hallå vi lever inte på 90' talet längre! Anyways har denna sodastreamare förvandlat mig till en gasboll med två ben, allt jag gör här hemma är att streamar vatten och läggar av så extrema rapar att jag ibland blir rädd, groteska är dom! Men fan vad gott bubbelvatten är, förstår inte hur jag har levt utan det.

Nu ska jag göra något med håret, spackla fejjan, komma underfund med vilka skor jag ska ha, äta havregryns gröt och sen dra iväg på förfest innan sittningen. Så ska jag bli full också.

Ja det var väl allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa wheeey jag slipper gå på bio själv!! :D vi får ringas o snacka details :) puss