tisdag, februari 03, 2009

NEK

Är hemma på en liten lunch paus innan jag ska bege mig tillbaka till skolan och plugga, börjar gå upp ett litet ljus nånstans.. Trist att äta hemma när alla andra äter i skolan men jag måste absolut åka på semester i sommar och nästa vinter alltså blir det att äta lunch hemma, väldigt ekonomiskt!

Har för första gången i livet varit hos en trevlig barnmorska, nästan lite för trevlig, människan sluta inte prata och jag hade bråttom hehe.. Ska prova minipillret Cezarett (nån som provat?) och hoppas slippa massa mellanblödningar och sjuk deppighet. Bästa av allt, inget mer äckligt kondom sex!! fyfan!

Nu: Misslyckad fiskgratäng.

puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Zlälliii!!! nu när jag läste din blogg kom jag på att du smsade om 24... hehe... jag låg o sov :( men visst är det fucking addictive?!!!? i love it. Och det blir bara bättre och bättre. keep me updated :) pussss