fredag, mars 13, 2009

LONLINESS IS A BITCH

Idag är en speciell dag, dagen då jag för första gången är ensam i örebro. Boppie åkte till växjö imorse och är borta tills på måndag. Det är inte det att jag inte varit ensam förut, mamma och Bögdagn åkte ofta på semester och lämnade mig ensam, men då hade jag alltid min lillebror Oliver som var hemma, boppie i närheten eller kompisar som jag hittade på saker med, eller så hade jag jobbat hela dagen och bara var trött på att umgås med folk och var glad över att få lite tid för mig själv.
Men nu är det örebro, här har jag inget "aktivt" att göra under dagarna som gör att jag vill vila och vara för mig själv på kvällen.
Nu har jag varit ensam sedan typ halv fyra tiden när josefin&kristin gick hem. Vilken jävla ångest! Jag är cpskadat rastlös och har mega ångest, vet inte vad jag ska göra av mig själv, vet inte vad jag ska hitta på. Det är är som något växer inombords och vill ut, ger mig panik! Måste sysselstätta mig med något hela tiden för att inte bli galen, men ändå tröttnar jag efter fem minuter.

Har inte rökt nykter på hur länge som helst men nu är det fan dax. illa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, det där med rökningen lät inte bra alls! Själv älskar jag att vara själv och blir galen om jag inte får min tid i fred... Men kollade du på greys då?! Om inte annat kunde du ha roat dig med Private Practice också, den är underbar! Ha en bra helg i sthlm så ses vi nästa vecka!! Kram