onsdag, mars 04, 2009

MIN ONSDAG

Dagen började med att jag försov mig till en lektion, blev så jävla irriterad så jag i ren protest vägrade gå upp utan sov vidare. När jag väl drog mig upp tog jag fram vaXet och epilerings maskinen och gjorde något åt amazonas som växt fram på mina ben. Känner mig alldeless naken och fryser nu :( Det tog sin lilla tid att få bort vinterpälsen och helt plötsligt var det dax att gå på föreläsning. Killen som prata var en tönt och globalisering är måttligt intressant. När pinan väl var över var det bara att cykla hem (jo jag cyklar de 200 m till skolan) byta om till träningskläder och gå på spinning-styrka. Det var nog det jobbigaste jävla passet jag varit med om i mitt liv, men å andra sidan är jag sjukt otränad nu så allt är väldigt jobbigt. Men det var bra, bra musik och en vältränad trevlig instruktör, det är viktigt det. Så cykla jag hem, duscha, gjorde mat (grönsaker i ugnen och karrekottlet) titta på 24 och nu är det bedtajm, ingen fest onsdag här inte!

GODNATT!

Inga kommentarer: