lördag, november 08, 2008

CASUAL FRIDAY

Ett frisör besök senare med lite kortare hår än jag bad om (hur svårt är det att fatta när man säger BARA TOPPARNA SÅ LITE SOM MÖJLIGT TACK) så åt jag och boppie kebab för första gången i ö-town. Så klart bad jag om extra vitlök, man är väl inte en tönt!! Men vad fan fick jag, nån konstig jävla sås som påminde om "Mild sås". Blir så jävla sur, hur svårt ska det vara att dra fram lite gammal hederlig arab-vitlök med rykte om sperma innehåll!!
iallafall så satt vi hemma hos Malin och drack vin och tog det jävligt passivt. En lite små boring "förfest" hos några killar i en lägenhet som hade kunnat vara världens finaste men var världens skabbigaste drog vi till max och käka hamburgare. Nu är jag hemma klockan halv två och ska en röd vins flaska senare sova. Sova jävligt gott för att precisera.

sleep well era snokande mother fuckers från malmö town!
Och ja, jag menade er, Nu har ni allt nått att prata om va. F 2 the ittor som tror att ni är så himla anonyma! TJOHOPP FUCKERS!

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu taggar du ner lite va,du har lite kass attityd.bara för att du saknar maj o porr så behöver du ej va spydig!;-)

zlall sa...

Men little daggg menade väl inte dig fattar du väl! Puss&kraaam

Anonym sa...

hahahah.. zläääll i hennes rätta jag ;) lite agro idag kanske? Snart Malmöööö fooor you :D pusss

Anonym sa...

fan av du deppar ihop hela tiden, sluta va så hatiskt mot dina forna vänner i M-town haha, chiiiiiilla gilla livet !