onsdag, november 05, 2008

NEJ NI..

Ojoj, idag har har varit galet effektiv! Har pratat med Dell igen om min horiga-dator, vad dom kom fram till efter det där "själv testet" var att det inte är något fel på den. Fasten vi alla vet om att den är helt jävla cp. Sedan cyklade jag 200 meter till skolan och plugga fram till lunch då och cykla hem igen och åt köttbullar, pluggade ännu mer och ringde till adressändringen eftersom jag inte fått något bekräftelse brev och det har gått nästan två veckor sedan jag beställde adressändring.

Nu känner jag att jag skiter i att plugga mer och springer ut i dimman (not the good alkohol kind) utan den som är utomhus, tappar kanske bort mig i skogen men vad gör det när jag ändå kommer få IG imorgon och hela världen går under och dör av klamydia eller nått..

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller tummarna zläääälll... goood luck :D

Anonym sa...

du e fan ett IG barn,du ska ha IG & e inte värd ngt annat! GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS,VÄÄÄÄÄRDELÖÖÖÖÖÖS!!! hahaha