fredag, november 21, 2008

JÄVLIGT OSTABILT

För en månadsen adressändra boppie och jag. Bara någon dag senare fick boppie hem sin räkning och diverse papper, men inte jag. Så efter ett tag ringde jag och bad dem skicka nya papper. En vecka gick och ingen räkning kom, så jag ringde igen. En vecka gick och fortfarande ingen jävla räkning. Så jag ringde IGEN och denna gången sa de att man inte kan skicka ut räkningar mer än första gången vid beställningen. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA INKOMPETENTA IDIOTER SOM JOBBAR PÅ DET STÄLLET?!!! Det hade hon inget svar på nä.
Iallafall, i posten idag nästan en månad senare får jag brev från adressändring! EN JÄVLA PÅMINNELSE AVGIFT PÅ EN RÄKNING JAG ALDRIG FÅTT!! AAAAAAA HORAKUKANUS! Jag blev så jävla cp arg och kasta mig på telefonen för att en gång för alla påpeka vilka jävla idoter de är.
Så nu behöver jag inte betala nånting till adressändring. Inte heller 99 kr till Comviq, de trodde jag skulle betala 99 kr för nytekning av mitt abonnemang..i dont think so!
gaah vad jag är ekonomisk och mår bra nu. Två flugor i en smäll. PANG! hehe..

Räkningar vs. zlälll 0-4

PEACEUT.

Inga kommentarer: