fredag, november 28, 2008

FINALLY!

Många avsnitt försent åkte äntligen lilla johan-na ut ur idol. Stackars små 13 åringar kommer åka hem och gå loss på rakbladen som galna rabies hundar i en folksamling.
Stör mig något extremt mycket på att idol-johan påminner så sjukt mycket om en kille jag kände back in the days, inte för att de är så jätte lika men det är något med utstrålningen eller nått. Äh jag vet inte. Blir bara så irriterad för vi var rätt bra kompisar tills han skaffa en totally psyco flickvän och inte får prata med mig längre. Killen sprang bokstavligt talat åt andra hållet när han såg mig ute en gång för nått år eller några år sen. Jävligt töntigt att göra så efter alla omständigheter om att han ville dumpa sin flickvän och jag skulle göra mig av med boppie och sen skulle vi leva lyckliga i alla våra dagar. Den enda jag planerar leva lycklig med i alla mina dagar är boppie så det var bara trams, men han var en jävligt funny dude så det skulle vara kul att kunna föra ett samtal dåochdå, lite dåliga odds när man inte blir acceptad som vän på facebook haha. illa!

NU: Dregel till en smutsig och lite mentalt efterbliven och sjuukt sexig jonny depp i pirate filmen!

Inga kommentarer: