söndag, november 30, 2008

IDIOTZLÄLL!

Hatar mig själv och min fullständigt världelösa självdisiplin. Den 13 december är det omtenta (en lördag!!) och jag har suttit och planerat mitt liv till minsta minut fram tillsdess och ändå känns det som inte inte kommer hinna plugga tillräckligt för att klara den, eller för den delen hinna med organistations teori tramset vi har nu, eller att börja på PM arbetet som ska vara färdigt efter nyår.. Börjar inse att julen i malmö och skid semestern i sälen inte kommer vara så jätte roliga. Att jag är en obotlig arbetsnarkoman som tvunget måste jobba så mycket det bara går i jul är ingen större hjälp. Lär inte få så jätte mycket gjort när jag ska jobba 11-21 de flesta dagar, i köpenhamn dessutom, får försöka gömma mig för folk så jag kan sitta själv i lugn och ro och plugga på tåget. Lär nog gå bra..

Det får gå som det går, löser sig alltid tillslut på ett eller annat sätt..

1 kommentar:

Anonym sa...

skidsemestern inte rolig?kommer va da bomb för fan!ryck upp daj!