lördag, januari 03, 2009

GODMORGON!

Här sitter jag, full som ett litet luder OFCOURSE! Vad fan är man annars kl kvart över5 på morgeon förutom stupid in the head?! Det var iiinget folk över huvud taget på Slagt och det var fuucking naajs, cicci och jag hoppa runt på dans golvet som crazy hoes eftersom man inte hade nångon att hoppa in i. Vileket var jävligt bra!! jeeej!

Så fortsätter fortsättningen på mitt nyårslöfte, inte för att jag har bastämt något särkitl mål att stärva mot, men bara att nu ska jag ta tag i saker i mitt liv. Slut skojja bort saker, sluta låssas som att det är på skojj, skita i det och sjukta upp det till sen, låssas som att jag inte bryr mig utan bara ta tag i skiten och få saker och ting lösta. Klara ut ovissheter och sådant. Även om det saker som hände för "100 år sen" som fortfarande irriterar mig så ska det talas ut om helvetet så jag blir av med det. Iförsig kan det bli ett litet problem när människan ifråga inte alls vill prata med mig så ska det nog gå bra. Jag får stalka!

Nu ska det fan sovas!!! Ska tvätta och packa färdigt inför sälen trippen imorgon, ska också den lite jobbigare delen av dagen äntligen göra färdigt bajs PMt som jag har varit så bra på att skjuta upp på. Ostabilt som fan! Bra så! Vi ses vaaaaaaaaa.
Och mamma scans köttbullar har aldrig varit så goda som nu. Man borde fan supa varje dag för att få uppleva fyllematens underbara sätt att knulla en i munnen på. Men det är bara jag, alkis varning hallååå. NEVERMIND!

GODMORGON!

Inga kommentarer: