måndag, januari 12, 2009

NU ELLER NEVER

En läkartid och en studievägledartid är bokad..
Spelar ingen roll hur mycket jag tränar, hur lite jag äter ändå går jag bara upp mer och mer i vikt vilket får mig må såå fruktansvärt dåligt vilket gör att jag inte vill gå ut och hang out med folk, som gör att jag sitter hemma själv och blir super deppig. Deppigheten går sen ut över att jag inte orkar ta tag i skolan vilket har gjort att jag är så sjukt efter att jag nu verkligen inte vet hur jag ska komma ikapp.. Jag hatar att be om hjälp, hatar att inte kunna fixa mina problem själv, men nu har det gått för långt. Så nu måste det lösa sig, annars lär det bli antideppresivt och psyket nästa.
Men det blir bra, det blir alltid bra.

hejhopp giant snopp

1 kommentar:

Anonym sa...

bra att du tar tag i problemet zläll :) även om man inte gillar att söka hjälp, så kan det vara sjukt bra. i'm proud of you! and i miss you!!! Jag ringer dig när jag får tillbaka en ny mobil... den blev ju stulen igår. Pusss på dig!!!! //fellllisssss