måndag, januari 26, 2009

PLAYTIME!




hejhåå jag lever! om typ två timmar ska vi leka leka med nollorna, de ska bla. få suga choklad pudding med en strumpbyxa över huvet och liknande saker. Sammtidigt som vi fyller dem med hembränt vin. Det kommer bli kul! För oss som inte måste vara med och leka mohaha!

Första 24 säsongen avklarad vid 2 inatt. säger bara : GE MIG MER! Är så jävla besatt att jag drömmer om den jävla serien om nätterna. Får nog ta och lugna ner mig lite nu.


Jaha ja, vad händer annars? På onsdag börjar jag läsa företagsekonomi (igen) eftersom jag klanta mig liiite förra terminen. Samtidigt som Nationalekonomin, den gör att jag vill bajsapåmig med alla sjuka jävla diagram och konstiga matte saker jag förstår, men ändå absolut inte!! Har en känsla av att micro kommer bli min död. thats about it.


Nu: vispa ihop massamassa chokladpudding, utan att äta något själv. (yeah!!)

Inga kommentarer: