lördag, januari 17, 2009

TENTA IMORGON...NOOOOT!

Jag är väl lite full..haha SÅKLART! Förstår inte vad fan jag höll på med i höstas med mina "vita perioder" och sånt trams. S T U P I D! Jag har väl trots allt ett rykte att leva upp till, i Malmö iallafall, det får hänga med till örebro nu tycker jag inget jävla tramsande här inte!!
Kan inte vara för poppis hos grannarna nu, drar denna på lagom hög volym, nostalgi och allt som kommer med det =) Kommer ihåg när jag köpte mina absoluta favorit jeans IGEN i kphm så var den låten på i affären, man blev på såntdär bra shopping mood. cp?
Annars så är bästa låten nu THIS!!

Peaceout och sånt för nu ska jag fan sova och skita i att borsta tänderna, lilla äcklet som jag är. Imorgon är det feeest somfan som gäller! ( som allla andra dagar under nollningen) hehe...huhu!

PUSS

Inga kommentarer: