torsdag, januari 01, 2009

TILL GURK.

Vi har känt varandra sedan lågstadiet, varit bästa vänner sen högstadiet för att sen fortfarande hålla ihop under gymnasiet fastän vi gick på olika skolor och fick nya vänner. Du har gjort vissa saker som man kanske inte ska göra mot sin bästa vän men det har jag förlåtit och gått vidare. Att du nu tycker det är jobbigt och inte pallar höra av dig när jag bor i örebro låter jävligt korkat men visst vi kanske inte var så bra vänner på slutet som jag hoppats så det är kanske lika bra.

Nu har vi inte hörts på några månader, slutade inte så bra sist. Moget att blocka mig på msn.. Jag har tänkt på vad som skulle hända om vi sprang på varandra på stan eller nått, ska jag titta åt ett annat håll? ska jag gå fram och säga Hej eller ska jag ge dig fingret och skrika jävla luder efter dig? Därför tog jag fösta steget och skickade ett "gott nytt år" sms till dig inatt, hoppades verkligen att du skulle svara, vad som helst hade varit bra, bara för att veta att vi kan säga Hej som normala människor om vi skulle råka ses, för jag bry-(dde)r mig.
Och ja, nu vet jag att om jag ser dig på stan så tittar jag åt ett annat håll, låssas som att du inte finns, precis som du hade gjort. Bra så, för nu behöver jag inte tänka på det mer och gå vidare.
Inga hard feelings, hoppas du får ett bra liv med allt du önskar dig!

Inga kommentarer: