måndag, maj 19, 2008

Där fick han

Efter nationella i fredes gick jag och gurkan en tur på stan. Givetvis och inte alls oväntat blev vi kissnödiga och gick på toaletterna vid veromoda på hansagallerian. När man ändå var på toaletten kan man likabra passa på att göra 2:an, så där satt jag och gurkan och bajsade, sammtidigt som vi pratade om olika konsistenser bajs kan ha, typ chokladpudding, kanintollar och liknande. Av nån anledning kom vi in på olika snoppar, vem som har liten eller stor och liknande.
När vi är klara och ska gå ut står det en kille utanför som ser helförvirrad ut och inte riktigt vet var han ska ta vägen. Det visade sig sedan när vi testade ljudisoleringen på toan brevid att en sådan inte fanns..
Han måste blivit helt skräckslagen, ärrad för livet.


Har ni nånsin tänk på, vet iförsig inte om detta bara gäller tjejer, men frågar man sina kompisar som har pojkvänner eller om nån dom snuskar till det med om snoppstorleken så får man alltid svaret "helt perfekt,lagom stor".
Alla kan inte ha lagom stora snoppar!! Nånstans sitter det säkert en stackare och trycker med att hennes kille har en minisnorre som är kraftigt böjd till vänster och inte vågar säga det. Varför? Eller är det bara dom jag hänger med som är så himla bessata av att uppehålla den perfekta ytan ala Desperate Houswifes.
Jag vet nog att där under ligger det massa mörka hemligheter som bara ligger och väntar på att upptäckas! Vem vet, nästa gång hittar jag kanske ett hemmagjort S&M rum med enorma buttplugs i nåns garderob?!

Hos mig behöver ni inte leta, dom ligger i snuskiga lådan under sängen...hehe...

Inga kommentarer: