måndag, maj 05, 2008

jävligt jobbigt..

Motionerade idag efter jobbet, kände att det var dax efter tre veckors sjukdoms tjohejsan infektion i luftrören och lungorna och allt mög. Joggade sådär 300 m och trodde jag skulle dööö..så ja.. men det gick bättre sen. Var bara att springa på efter att jag tryckt i mig en påse med tyska gummibjörnar som jag fått efter att ha vunnit "mer-försäljnings tävlingen"=) jag blir ju lite crazy när det kommer till tävlingar så kanske inte så konstigt..

Är ledig imorgon&onsdag, hade hellre jobbat eftersom hela dagarna kommer spenderas i skolan med att försöka se till att klara nationella den 16/5. Dagen D..döden! Ska no treata mig med en klippning och en runda på stan för att hitta nått nytt att ha på mig till helgen då det är 20 års fest hos Anna på lördag och kalas med Ciccilajnens tyskar på lördag!

GutenNacht !


Inga kommentarer: