lördag, maj 24, 2008

la la la

En endaste helg till sen, måndag morgon bär det av till Rom! Är dock lite oriolig med tanke på att det verkar regna där typ helatiden! men det ska nog bli bra, en bra ursäkt till att köpa skor, skor och ännu mer skor. Jag ska köpa skor tills jag kräker, tills mina fötter är så svullna så jag inte får på mig ett endaste par. Och högklackade ska dom vara..dregeldregel. Undra vad micke ska hitta på under tiden? he he he..
anywaj,
Bögdans dotter är här med sin 6 åriga unge. Skapar lite problem med tanke på min ikke exicterande förmåga att handskas med barn. Jag bjöd ungen (bruno) på lite rödvin, han tyckte det var beskt. jaha.. vad ska jag göra sen? Så jag slängde honom överaxlen, bar upp honom på ovanvåningen till Oliver och sprang ner igen fortsomfaanen.
Sen drack jag lite vin till, det gäller att passa på när mr bögush bjuder på sitt hembrända vin för jag får aldrig dricka det längre. Det är ifs äckligt så det gör inget, men det är gratis och det gör hela situationen annorlunda. Så istället för att gå ut och springa satt jag hemma och blev lite smygdrunk på vin hihi.

Vissa ska jobba imorgon så hejdå!

MOJJITONIGHT+ POPCORN+CIGGARETTER IMORGON! WHOHU

förresten karaja- she moves la la la, its a classic!

Inga kommentarer: