tisdag, maj 20, 2008

ont i bollen

Vaknade imorse med en hejdundrans migrän. tackar så mycket!
Så nu sitter jag har och har fortfarande smygont i huvudet. Då och då tittar jag på klockan och tänker "jahapp, borde varit i skolan för längesen" men sen återgår jag till lekandet med datorn fast med lite tyngre samvete.
Ohh ska på 92 års kalas till mickes mormor idag :) Det ska bjudas på Landgång, ska bli spännande för jag har ingen aning vad en "landgång" är. Det är nog väldigt svenskt med landgångar, kanske därför jag inte vet vad det är. Jag tänkte vara snäll och köpa choklad men det är tydligen strikt förbjudet, mormor vill inte bli tjock. Hon är 92 år gammal och vill inte bli tjock.
Blir jag över 70 ska jag spendera dagarna med att äta kakor,godis,kebab,pizza galss glass glass i enorma lass och allt annat skit man inte kan äta nu, man är ändå gammal, ful och inte fuckable, då kan man likabra vara enormt smällfet.
mmmm jag lääängtar...

Inga kommentarer: