söndag, maj 04, 2008

var är john?

Sitter och har lite små ångest över att jag inte är ett dugg trött men måste gå upp och jobba imorgon. Får iaf gjort sånt trams man inte har tid att göra annars som att rensa bland skit som samlats på datorn, Sjukt!
Var och åt glass med micke på Lilla Glassfabriken idag, nya favoriten - Champange sorbet, aah såå god! lär hitta fler favoriter med tanke på att det redan är tredje gången jag är där detta året...Skulle vara ducktig och jobba bort glassen när jag kom hem men av nån anledning blev det aldrig av. Har trots allt ont i lilltån efter en crazy valborgsnatt så får skylla på det..

Helgen har varit lugn, jobbade frå 9-19 igår, var helt död när jag kom hem, men kul var det för engångs skull var det något att göra, folk var som galna rabies hundar i en folksamling! Köp tre plagg få 30% rabatt, hejochho då blir det fart! Känner mig som ett offer som sitter hemma själv en lördag, speciellt när min smygalkoholiserade pojkvän dumpar mig för att supa till det med sina kompisar. Tröstar mig med att tänka på hur billigt det är att stanna hemma..

Ska ladda ner lite olagligmusik och fylla ipoden !

puss&kraam

Inga kommentarer: