måndag, maj 19, 2008

usch

Låg och zappade fram och tillbaka genom det urusla tv-utbudet igårkväll.
Jag har hörttalas om det vidriga programet "Barnmorskorna" och varit väldigt noga med att undvika det. Men igår fick dom mig, dom jävla satans b
arnmorskfittorna! Jag ville hitta ett godnatt program att somna in till men istället zappade jag in en gigantisk buk full av bristningar som satt på nån stackars retarderad tjej som skulle pressa ut ett monster genom snuskiga-hålet. Där låg hon och skrek och stöna och grät som en nybliven wannabe porrskådis som blir tagen i analen första gången av en enorm neger. Så sjuuuukt vidrigt (föda barn delen, inte analsexet). Hur kan man utsätta sig för något sånt?! Av facinationsskräck kunde jag inte byta kanal utan låg helt paralyserad och tittade lite halvt gömd bakom kudden. Såg förresten "the hills have eyes 2" i fredes, 1-0 till "barnmorskorna" i äckelhetspoäng.
Tror ni jag sov gott inatt? n e j!
Hade en mardröm att jag var på smällen utan att veta om det, så en dag fick jag fruktansvärt ont i magen och var tvungen att åka till sjukhuset, väl där så sa dom att det var dax att föda, WHAT?! Lätt att somna om efter det där...


Nu ska jag sova, utan tv tittade. Har lärt mig läxan.

Grattis till monstret och hängtuttarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha du är fanimej sjuuuk i huvudet! men jag älskar det för såå många saker stämmer överens med vad jag anser om detta vidriga program! sluuuut sända det OMEDELBUMS !! gissa vem som aaaaalltid vill se barnmorskorna? Gunhild såklart ! BLÄÄ haha Lovie

Anonym sa...

Efterblivet skrivet :)