lördag, juni 28, 2008

aah......

Efter att ha hängt med gurkan,tove &jessika igår ikväll åkte jag hem till boppie och skulle sova gott innan dagens arbete. Sov gott gjorde jag, fram till 4 tiden då min mage sa att den inte gillade innehållet och det skulle ut NU. Sen låg jag på toagolvett och kräkte som en lite bulleminker i några timmar. Tur att dom har en mysig liten toalett matta hemma som värmde om gumpen. Att spy när du är förkyld och hostar som en astma-hora är ingen större hit jag kan lova.
Summan av kardemumman : jag ska aldrig äta köttfärssås som gurkan lagat igen.

Så nu är jag återigen dumpad hemma hos mig med boppies dator, ska se färdigt desperatahemmafruar, sen är det dax för "sweeny todd" och "27 dresses". Kanske festar jag till det med lite proviva om någon är sugen på att gå och köpa det till mig.

någon?

Inga kommentarer: