måndag, juni 16, 2008

Varför göra det lätt?!

Jag har kämpat ett tag med att få mitt slutbetyg utskrivet. För det måste jag
1. gå till komvux för att få mitt betyg i danska och matte utskrivet.
2. gå till bernadotte och be dom lägga in kurserna i mitt samladebetygsdokument, för att sedan skriva ut mitt slutbetyg.
Inte svårare än så!
Helt jävla sanslöst att det ska vara så svårt att informera folk korrekt på telefon när man ringer för att kolla allting så det inte blir massa klydd. Antingen så är folk både på komvux kronborg och på bernadotte gymnasiet sjukt korkade, eller extremt dåligt informerade.
Fick veta idag att jag visst var tvunden att boka tid för att få slutbetyg utskrivet eller att jag kunde lämna ett kuvert med mitt namn och personnummer så skulle dom skicka hem det från komvux! Och det var så svårt att säga det iställer för "det är bara att komma in" när jag ringde tre gånger förra veckan?!
Gaaaaah

Inte nog så glömde jag mitt visa&legg hemma, lite pinsamt när jag står på MQ och ska betala " oj jag har visst glömt mitt kort hemma..he he.."
totall retard!

Inga kommentarer: