tisdag, juni 24, 2008

k-k-klant

Igår råkade jag ge bort kläder för 1331 danska kronor, och det var vad dom kostade efter 30% rea. ojoj..
Men det var inte mitt fel att den feta ungen skulle hoppa upp vid kassan och välta ner massa tidningar så jag blev distraherad och glömde godkänna beloppet. Sen gick svennetöntarna från stockholm iväg och när jag väl godkände var det försent. Jävligt klantingt från min sida. Typiskt nog så var en annan tjej där när jag upptäckte mitt idiotiska misstag så jag blev tvungen att berätta för chefen att jag klantat mig big-tajm. Annars hade jag nog låssas som ingenting, tills mitt samvete hade hauntat mig och jag hade brytit ihop, lagt mig ner på golvet i butiken och skrikit som en gris. Hehe då hade det blivit liv i stället.
Men nu är det inte det.

1 kommentar:

Anonym sa...

08:orna måste ha varit über-happy om inget annat ;) hahaha... det löööser sig! Puss från Svampa och Yvonne