fredag, juni 20, 2008

stresss

Hade jag jobbat såhär varjedag hade jag varit världens vrak. Har slitit som ett djur för att få allt färdigt på ralph lauren i den olidliga neger temperaturen som är där. Med alla deras mongo regler och 511 kollektioner så blev allt ganska bra till slut, så nu är rean i full gång och jag tackar gud att jag är ledig i helgen! Vi rear ut en "special edition" piké som kostar 749 danska kronor. Den är "made in bolivia" för ca 3 kr av nån stackars unge som fått ca 10 öre för att sy den. Det är vad jag kallar kvalité till lagom pris!

Varför låtsas alla vara förvånade när sverige förlora? Har dom nån gång varit bra,eller har jag missat något? Förresten så tycker jag att tjejer inte 1. kan spela fotboll. 2. inte borde uttala sig om saker som händer under en fotbollsmatch för det låter megatöntingt och supertillgjort för alla vet att dom inte bryr sig egentligen.

Glad midsommar, nu ska vi supa till det!

Inga kommentarer: