måndag, juni 16, 2008

Fyndar-dag!

Var i stan med fällis som är hemma från the states =)
Jag köpte en body på ginatricot (desperat försök att sluta visa ass-craken i jeans), det ska bli väldigt spännande att ha den när man är drunk och ska försöka knäppa knapparna efter att ha gjort kisset, tänk så slinter man med fingrarna..hehe..
Köpte också ett par brunabrallor på MQ (rean ofc) och en svart glansig trenchcoat på skit-affären zara (gillar fortfarande inte zara efter att ha jobbat där, dessutom suuuger kvaliten).

Jag skulle träna idag, istället gjorde jag köttfärsås som ska bli lasange imorgon och kokade persikokräm som ska bli paj till jobbet på fredag.
Ska nog baka en extra paj till boppie (micke är numera boppie), läser du nu det? jag vet att du läser det din storsnoppadeboppeliebopp! du får säga till om du har nått pajönskemål nu när jag är igång! Förresten så är det lasange till middag imorgon så se till att infinna dig här så jag kan göda dig.

Midsommar på fredag, fortfarande dött, fortfarande överskattat men en bra ursäkt att supa till det så det är okej för mig.

tuddeluu

Inga kommentarer: