torsdag, juni 26, 2008

sjukis :(

Fick en tid hos läkaren i morse, en riktig praktfitta! Blev så irriterad tillslut att jag fråga "ursäkta men har jag gjort dig något?" Då lacka hon för hon hade inte tid med sånhära, så fick jag gå och lämna prover I G E N (har gjort det en del det senaste halvåret), vilket visade att det är nått trams virus. Fick iallafall nån inhalator grejj så det inte så svida i luftrören mer (ska bara hämta ut den..) Så jag gick hem och la mig i sängen med boppies dator där han laddat ner alla nya avsnitt av mina serier till mig :)

Har sovit, tittat på gossipgirl, grays anatomy, desperatehemmafruar och svettats som en gris idag. Nu ska jag åka hem till boppie och "kramas". Har väl inte duschat och krängt alvedon för ingenting precis!
Så off to boppie I go!!

Inga kommentarer: