söndag, oktober 12, 2008

AJAJ..

Det är flera timmar sedan jag kom hem från stallet, men gudförbbannat skakar mina ben fortfarande..kommer ha SÅN träningsvärk imorgon :/ Men så kul det var..är som att cykla efter att ha suttit i rullstol i några år, inga av musklerna fungerar och balansen finns inte på kartan. Men jag lever mer än vad jag gjort på länge.
Har hittat på mer nyktra aktiviteter under dessa dagarna i Malmö än under nästan två månader i Örebro. Men nu är det färdigt festat för ett tag framöver, mest för att jag är lite trött på att spendera förfesterna med att racerbajsa sönder toaletten för att min mage går helt bananas efter minsta lilla alkohol intag. Sen är det bigass-tenta snart som jag borde börja plugga på...

Från Malmö tar jag med mig..
  • 1,5 kg rostbiff
  • Annat kött jag inte köpt än
  • Massa såndär lax man har på mackan
  • 4 pkt polska inlagda gurkor
  • Polska korvar
  • Väldigt grovt anti-tjockis bröd från netto som mamma starkt insistera på jag skulle ha.
  • 2 liter Jäger, 1 Finlandia cranberry och 1 smirnoff. (bra att ha när det ska krökas igen)
  • Två gardiner
  • En stekpanna
  • Några plastburkar
  • Massa annat skit från hemtex och köpenhamn som jag inte ens kommer ihåg vad det är.
  • En filt
  • Två tavlor
  • En papegojja flasköppnare
  • En hel del turkisk peppar till boppie..hur det nu ska få plats.
  • En resväska för att få plats med allt....förhoppningsvis.

Efter Lungröntgen imorgon ska jag hangout med pappa och äta kebab vet inte hur kebab smakar i örebro men det är säkert äckligt för där finns bara låtsas blattar utan äkta vitlöksås med omryktad sperma i.

fredut!

Inga kommentarer: