lördag, oktober 25, 2008

WHATABOUT


Ikväll har folk frågat mig "Är du trött?" 100 gånger. Nej, jag är inte trött...



  1. jag har inte druckit starksprit allltså, = inte crazy drunk som vanligt.

  2. jag har låga skit skor utan hige heals på mig och känner mig som ett offer.

  3. varendaste alkohol droppe jag håller i mig känns som en önödig kalori och jag vill bara springa härifrån och 5 kilometer till....typ.(tränings freaket har vaknat,duktigt!!)

Nu sitter jag och hinkar resorb och tänker på ciccilija och malin. Fyfan vad jag är glad att jag har få vänner,( i love you ciccilajnendude) men vänner som jag älskar och verkligen bara är mig själv med, bara jag, inga anstränigningar, inget låssats, bara kiss&bajs och stupid jokes! Som en "kär vän" sa till mig en gång "bara för jag har 100 gånger fler kompisar än dig!!!" människor som man säger hej till på stan räknas inte som kompisar, människor som man konstant snackar skit om är inte kompisar, människor som man låssas vara någon annan och fjäskar för är inte ens kompisar. Sen så kan man göra lite som man själv vill beroende på självrespekt och sådant...


Nu är det bedtime, för imorgon ska jag ut och springa igen om benen bär när jag stiger upp! Där av att det inte blev av horskorna idag, är sååå trött i benen att det helt enkelt inte gick!!! (b e s v i k e l s e)Har förresten kommit på att jag blir så jääävla kalas crazy full på stark sprit men inte på vin..alltså är det bara onödigt att dricka vin he he he..


zläll är inte zläll utan redbull vodka in the bodey som jag brukar säga.


Fred ut- true partey dudes

PS. den där bilden är förresten INTEOKEJ!, men det bjuder jag på, lite så jag jobbar.DS.

Inga kommentarer: