måndag, oktober 27, 2008

TADAA

Men jag har gjort en revolutionerande upptäckt! Får migrän lite då och då vid dåligt valda tillfällen, men nu kom jag på att jag alltid får migrän när jag har/ska få mens. Har inte slått fel en endaste gång när jag tänker tillbaka. Skönt för nu vet jag att det är lika bra att lägga sig i sängen och dö istället för att springa runt och knapra piller och hoppas att det går över så kanske jag slipper 24+ timmars cp-huvudvärk som i lördags/söndags, inte klokt!!

Idag är en speciell dag, dagen då jag för första&andra gången i mitt polska liv kokade soppa. Inte vilken soppa som helst, utan mammas polska kyckling soppa. Boppie tyckte det var ganska gott, fanns inte så mycket kvar som planerat när han ätit färdigt, var bara att slänga fram mer kyckling och allt annat och fylla på. Nu är jag vuxen på riktigt, bara att skaffa barn&volvo och börja pensions spara. Livet är typ..nästan slut nu.

Inga kommentarer: