lördag, oktober 11, 2008

TUDDELU!

Boppie har världens sötaste mamma, hon kom och hämta mig igår och körde mig till Paulina sen!
Paulina och hennes boyfriend har väärldens finaste (bortsett från golven) studentlägenhet i gamla sjukhusområdet bakom mobilia. Balkongen är en hel jävla terras och de har eeenorma fönster..jag har en fetish på fönster.
Shoppade gardiner och andra saker till örebro-lägenheten med mamma idag, är lite skeptisk till hur jag ska få hem allt med tanke på att jag köpte två tavlor i köpenhamn och massa annat som jag "bara var tvungen att ha". Hämtade ut mina recept på apoteket, 650 kr. TVÅ små migrän tabletter kostade 150 spänn. hutlöst!

Nu ska jag getta redy för middag sponsrad av Ciccilijas parents på Elysé med Fellis och Ciccilija så klart! Sen ska vi bara undvika att bli skjutna i det hära gängkriget i kön till slagt så är vi där sen! HEJHÅÅ!

Inga kommentarer: