fredag, oktober 24, 2008

FITTDATOR


TVÅ. TVÅ GÅNGER HANN JAG HA IGÅNG DATOR JÄVLEN INNAN DEN GICK SÖNDER IGEN. En jävla O-tur att boppies kompisar är här annars hade dator fittan flugit i väggen så hade det varit klappat och klart (vill inte bli kallad för psyco flickvän i framtiden). Skärmen är svart hela tiden så vad spelar det för roll? Har idiot försäkring så det hade inte gjort nått, hade antagligen fått en ny. Kanske lika bra? Men jag vågar inte hehe.. inte än iallafall. Ska ge mig på ett sista samtal till Dell och vara en jävla fitta i telefonen för en gångs skull, då kanske dom ser till att laga den ordentligt dom värdelösa dator nördarna.


ÄH ikväll ska det ändå supas, rökas och jag ska springa runt i mina "horskor" så vad gör det om hundra år?!

1 kommentar:

Cecilia Håkansson sa...

zlääälll.. jag vill springa runt i horskor med diiig.. fan vad jag älskar dig!!! och saknar dig i fucking malmtown.. puss