fredag, oktober 17, 2008

GE MIG STYRKA.

Boppie har ofrivillig förfest idag. Jag har efter att målat/lackat våra nya IKEA tillbehör stängt in mig i sovrummet. Ändå känns det som Boppies jävla "kompis" från Åland står och skriker mig i örat. Den jävla människan är en av de jobbigaste och högljudda människan som svär något så sjukt mycket jag träffat. Nu sitter han och är ledsen att han inte blev informerad om att vi hade crazy-malmö-party weekend. BUHU för honom då. Inte för att man måste bjuda honom för han bjuder in sig själv.

Sitter och väntar på att det ska bli dax att promenera iväg till kåren och fotografera massa fyllisar, rätt sjysst jobb men lite drygt att behöva dra sig ut vid 12 tiden när man egentligen vill sova om man inte är ute och partajar. Ligger 200 meter bort så det kunde vara värre =)

Inga kommentarer: