måndag, september 01, 2008

ALLVARET

Nu har det börjat 4-real!! Börjar med att läsa företagsekonomi, ska bli super intressant och jag är dunder rädd att jag är för lat för att orka med allt det hära "eget ansvar" och 40 timmars studie vecka.. Får kick my self in the asss så går det nog bra. Fick reda på kurslitteraturen till företagsekonomin idag.. HAHA 10 böcker som går loss på 3754 kronor!!! En och en halv månadsbidrag från CSN kräken. I fucking love it!

En liten rättelse..det blir no Malmö i september, jag ljög.. eller schemat ljög snarare! Däremot kommer jag den 8-13 oktober!! wiie!! Trodde inte jag skulle säga det, jag saknar malmö.. allt är så nytt och konstigt och typ ingen förstår vad jag säger här.
Tur jag har min boppie! Idag fyller han 23 år så vi ska ut och äta mat ikväll :)



Inga kommentarer: