onsdag, september 03, 2008

INTE JAG

Jag drog iväg mig till förfesten, drack två glas vin, kände mig helt totallt fullständigt fel placerad så jag sa att jag mådde dåligt och gick hem. Jag gör inte sånt! Jag bangar inte en fest, jag kan vara fejkat-äckel-trevlig när det behövs och är det alkohol så är jag alltid på.
Känner mig inte alls som mig själv här och det är lite läskigt..

Men i helgen kan jag göra och säga precis vad fan jag vill utan att det är något konstigt med det, utan att oroa mig att någon tycker att jag är en dryg retarderad fan. Iallafall i privat sällskap av ciccilajn & fellis=)

Nu är det prisonbreak tajm med boppie som jag har skickat ut att köpa nachos.. En ny vana har jag fått föressten..tröstätning. INTE OKEJ! har aldrig varit min thing, men nu skriker allt ätbart åt mig hela tiden och jag kan inte säga nej. Det går bara utför med andra ord här i örebro staden.

Inga kommentarer: