torsdag, september 18, 2008

ÄSCHHH--

Efter lite motiverande samtal med cicci&gurkan tog jag min retarderade mobiltelefon och ringde till min endaste örebro vän Malin och övertalade henne att gå ut och supa. Jodå, det gick bra, förutom att för engångskull så super JAG folk under bordet och inte tvärtom. Så till slut står jag där ensam och letar efter nån att hänga med sådär lite halvt desperat...Efter att ha lekt svans ett tag gav jag upp och cyklade lite väl vinligt hem. En "original hamburgare" på MAX senare och ett sådär trevligt samtal med en Polis är jag hemma och ska sova i vår sjuuuuuuukt sköna soffa. Boppie har lite sömn problem i vår 1.20 säng när jag ligger och gumpar ut och armbågar ner honom från sängen så inatt tar jag och offrar mig fastän jag är kåt och vill våldta honom i sömnen. Anyway...!

HAHA ditt jävla offer som kommentera i förra inlägget, HEJ LÄR DIG ATT LÄSA DIN FITTA!!

CASCADA-BECAUSE THE NIGHT !!!!!
im dyyying...

Inga kommentarer: