söndag, september 14, 2008

MENHEJ!

Är efter en lååång lördag-söndag äntligen hemma från stockholm!
Efter fem timmars sömn och en lagom bakfylla var vi framme i huvudstaden efter att ha ätit med boppies kusiner åkte till Nalen och kollade på min lilla bror som har blivit jävligt stor oliver när han var med i redbull street style, jag var sååå jävla hypad och CP-nervös när Oliver skulle upp och "battla"att jag satt och skakade, sjukt! Han åkte ut i kvartsfinalen för domarna var Fakking hoes så så var det. Är nöjd med min insats i att dricka tre gratis-redbull, men var lite lagom skakig sen, men det var det värt!
Efter att ha sovit hos boppies kusiner i Vallentuna har vi gått på stan hela dagen idag, turista oss lite i gamla stan och sådan. Blev blåsta på 500 kr av en jävla zigge i ett sånt "i vilken ask är bollen" spel. Men vi pratar inte om det.

Börjar klockan 8 imorgon och hela veckan och har massa uppgifter jag skulle gjort till imorgon som jag i n t e gjort..så nu ska jag gå och dö.
hejdå!

Inga kommentarer: