söndag, september 07, 2008

VITA RUMMET

Efter en JÄVLIGT rening dag på stan och ingen alls shopping för min del (förutom en ny hårfärg..) återvände vi hem till fellis och käka pizza och dela på en baginDABOX. Jodå, vi delade tre stycken på en black tower box och var inte det minsta packade (trodde vi). Efter lite fjäskande för fellis boyfriend var vi räddade och begav oss sen til white roome. Typ först på stället och lite wierd super snobbish folk senare orkade jag inte med min jävla huvudvärk så jag promenera hem. Efter i kväll kan jag konstatera att..
  • En vanlig pizza i sthlm kostar 70 kr (utan pizza sallad, det kostar extra).
  • Vitt vin är inte the bomb att supa på för du blir inte full.
  • Jag måste uppsöka en läkare (påminnelse för 511 gången).
  • Stureplan är inte min Tekopp av place, eller människorna där för den delen heller.
  • Sthlm i övrigt verkar mycket mer storstad än bajsiga köpehamn.
Godnatten tills cicci & fellis står och bankar på dörren och ska ligga och inte-så-i-smyg-tafsa på mig i sängen...

Inga kommentarer: