torsdag, september 11, 2008

HEJ DUDES

No worries! Har inte flyttat mig härifrån sen jag kom hem från skolan klockan nio.
Har aldrig riktigt förstått mig på youtube. nu gör jag!! Har haft björn Gustavsson marathon och nu lyssnar jag på massa bra musik man kan hitta där, remixar och sådant som jag inte vet hur man laddar ner själv.
Egentligen vill jag gå till skogen (100 m bakom huset) och plocka svamp så polaken inom mig lugnar sig. Men suprisesuprise jag orkar inte!!! som allt annat vill säga.. hade jävligt svårt att knäppa brallorna imorse, trots det ligger det en sjukt grym träningsanläggning 200 meter härifrån, men jag orkar inte. Sen vi flytta hit så orkar jag ingenting förutom att laga mat och äta.

Men nu måste jag börja röra på mig, mest av anledningen att CSN generösa bidrag räcker inte till att köpa nya kläder så jag har helt enkelt inte råd att fetta ur mig från de gamla.
HA! Ska gå bort till träningsstället (ÖUIF)och slänga 2000 spänn på ett träningskort, eftersom jag är så jävla snål kommer jag bli tvungen att använda det! Vilket jävla genidrag!

Kan ju inte ta med mig ekonomi boken ut..ohneej..får visst sjukta upp det där lite till ja......

Inga kommentarer: