måndag, augusti 04, 2008

ah...

Boppie sover som en klubbad säl.

Jag är inte trött, speciellt inte efter vår "Lilla powernap" på cirkus fyra timmar idag.

så här sitter jag.



Har läst "mötle crüe- the dirt" jävligt crazy bok, eller snarare jävligt crazy people. Men den var bra, lite små seg i partier men i det hela väldigt...intressant. Är det någon som kan festa till det så var det dom! Ska bara get in to mi timemachine,dra till the 80´s och bli en gropie. he he he...

Anyway så är det inte alls min tekopp av musik, är mer för svängig dunkadunka än hellyeah rock. Laddade dock ner grejtesthits albumet (illegalt ofc), och måste erkänna att det smyger sig på en..

ohno nu kommer alla mina (typ5) kompisar tycka att jag är retarded och inte hänga med mig för min musiksmak, buhu.



jaja

Betyder det är copyright saken att jag inte får använda bilden? eller?









1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR MIN FAVORIT lilla zlääääälisssh