torsdag, augusti 14, 2008

JAG DÖR

Jätte trevligt med såna hära släktsammankomster, speciellt eftersom jag inte alls är nära min släkt för att alla polackjävlar bor i polen. Jätte trevligt att äta och prata lite, i en cirkus två timmar. Inte från klockan fem till klockan över elva och ingen är på väg härifrån. Jag låssas springer på toa lite då och då för att komma ifrån för att inte somna rakt över bordet. Är inte alls van vid sånthär, under hela min uppväxt när vi haft gäster hemma har jag (knappt) varit välkommen under maten sen är det bara att dra därifrån för att slippa bli utkastad. Lite så vi jobbar hemma hos mig, men vi kan redan konstatera att jag inte kommer från den normalaste familjen. Så att vara med på en jävla marathon sittning och lyssna på gammlingar snacka om saker som är så otroligt ointressanta att jag undrar hur man ens kan prata om möget är en utmaning..
Sen att jaghar så jävla stora tuttar så jag får skit ont i ryggan av att sitta förlänge gör inte saken bättre!!!

Inga kommentarer: