onsdag, augusti 20, 2008

MOHAH




Jag har nog visat packandet vem som bestämmer! Några redbulljäger senare tog det tre minuter att packa en flyttkartong med resten av skiten+alla skor förutom dom som är inne på klackning och timberland stövlarna. Jag är nästan ready to go!


Appropå Timberland så har dom ett par sjukt snygga wannabe rid-stövlar denna säsongen ! i want soo baad... Men det får vänta lite..trots att jag får dom till halva priset blir det ändå en tusenlapp och det passar inte in i studentbugeten at all (speciellt inte eftersom jag vill ha den där by malene birger tröjan..).


Anyway så ska jag sova nu, för imorgon ska alll packning vara klar så jag kan leka med ciccilajnen på festivalen och umgås med pappa på torsdag utan att behöva panikera inombords.


PUSS

Inga kommentarer: