tisdag, augusti 19, 2008

PUH..

Är så trött efter att ha packat hela dagen (två timmar,men det räcker gott och väl). Tackar mig själv om och om igen att jag är en slängare och inte en sparare, så det var inte mycket som skulle ner.
Nu är det bara garderoben, the shoes och badrums saker kvar. Vilket är ungefär 80% av allt jag äger haha...

Ska snart cykla till malmöööfestivalen och träffa tjejerna, eller tove & gurkan iallafall. Har ingen aning vem som kommer mer. Hoppas att det inte är för många till med tanke på egocentrin i det gänget, en person hinner säga en halv mening innan nästa avbryter och så fortsätter det tills jag blir fullständigt galen, typ. Förstår inte poängen med att umgås på det sättet, alla fullständigt skiter i vad någon annan har att säga och sen låssas att man är superbästisar men inte ha en jävla aning om något mer än ens namn ungefär. Inte riktigt min tekopp, men i lagom doser kan det vara trevligt ändå.



Inga kommentarer: