måndag, augusti 11, 2008

lé weekend

Har haft en sjukt alkoholfattig weekend, och det är bra. Känner mig väldigt nöjd med mig själv.
Såg batman filmen med boppie i lördes, den var bra! Ska se till att se dom andra batman filmerna också så jag slipper skämmas (vilket man tydligen ska göra om man inte sett dem).
Söndagen spenderades på IKEA & Nilssons i Svedala, vi skulle välja soffa. Man kan väl säga att det gick sådär. Vi hittade två soffor på IKEA, en som jag ville ha och en som boppie ville ha. Alltså gick det inte så bra. Vidare till Nilssons i svedala där jag blev kåt och ville ha 50% av alla möblerna i affären. Sen kom vi fram till att det lite svårt att möblera en lägenhet man inte sett, så vi åkte och åt pizza på "två lyktor" i svedala istället, dom har den godaste kebab pizzan jag vet!

Imorgon är det sista dagen på jobb, eftersom jag inte orkar baka till dom latafanskapen ska jag cykla till ica och köpa godis istället.

HEJDÅ

Inga kommentarer: